pátek 3. února 2012

Too many feelings...

Dneska se mi vstávalo hůř než kdy jindy. A to jsou ke všemu prázdniny, ale stejně jsem si nechtěla dovolit déle spát. Skutečně, když spím nadměrně dlouho, mám pak celodenní bolesti hlavy. Dneska se budu v jídle mírnit. Táta si naštěstí ještě ničeho nevšiml. Bodejť by ano, vždyť žeru pořád stejně. A nemluvím jen o tomto. On byl vždycky všímavější než mamka. Je to vlastně celkem zneklidňující. Jsem kvůli tomuto špatná dcera? Mají plno starostí, které se ale netýkají finanční situace, jak si někdo může myslet. Kéž by to bylo jen o penězích. Párkrát jsem mámu slyšela plakat. Musím se tedy snažit ještě v něčem. A to aby nikdy neplakala kvůli mně.

Další věc je ta že s Týnou už to nevypadá nejlépe. Týna je moje potkaní slečna, která se mi pomalu ztrácí před očima. Potkani nežijí tak dlouho jak bych si přála ale proč právě teď? Začíná se toho dít poslední dobou příliš mnoho.

Držte mi palce ať je aspoň ten jídelníček lepší...

1 komentář:

  1. Ahoj ... dakujem za tvoj komentár a už som si ťa pridala :) držím palce !

    OdpovědětVymazat